msplittlecookie

Alla inlägg under mars 2013

Av Little Cookie♥ - 31 mars 2013 17:40

GICK UPP I LEVEL!

LEVEL 10

10

10

10

10

HÄR ÄR BEVISET:

 

 

THX

THX

THX

THX

!!!!!

  

  

  

  

I LOVE YOU SO MUCH!



 

Av Little Cookie♥ - 30 mars 2013 16:24

  

OH YEAH!

Videon är cirka 7 minuter lång och ganska mega galen :)

Men aja, nästa gång ska jag komma på nåt den ska handla om innan jag gör en ny :P

Herrå   




 
 

Av Little Cookie♥ - 30 mars 2013 12:27

Jag får hålla tummarna på att det går att ladda ner videoklippet!

Dagens moviestar idag är...

... MINTYSs!

Hon är jätte snäll!

En bild på henne:

 

Veckans låt:

Okej, håll tummarna för att det gick att ladda ner klippet.

 

Jag sparar filen på ett annat sett nu.

Om det funkar visar jag den i nästa inlägg.


 



Av Little Cookie♥ - 27 mars 2013 19:21

Nån himla random vän ville att jag skulle ge henne mitt lösen så hon kan hacka mig! :)

Hon heter meckela2003

 

             




 

Av Little Cookie♥ - 22 mars 2013 19:20

Hajj, hajj!

Jag är en hajj!

Nämen, iallafall. Den här fredagen vet jag nt vad jag ska göra. Har haft dataförbud i några dagar, passade på att logga in på skolan. Så det är därför jag inte har bloggat. Men veckans-moviestar har jag ingen bild på. Har inte hittat ett sett att ta kort med den här datorn, jag har min MacBook hos pappa. (y)

Men jag skriver namnet och så. Den här gången blir det nt lika många videos. Hehe...   

Men då börjar vi:

Veckans låt varreh där.

Jaha, då mst man logga in på msp och välja veckans moviestar... (vm)

Så, valt nu!

Namn: Vitesse

Okej, hade tänkt skriva typ favvo-färg och så men kom på att jag inte vet nåt sånt om henne.

Men iaf, hon är min bff på msp och är skitsnäll! 

Jag vet inte varför jag tog just henne, men hon är ju så himla snäll! Puss, puss!

Juste, det lilla extra...

..PIIINSAMT!...

...Okej, jag ska...

...SJUNGA!...

...Lite grann för er, en låt som heter...

...När livet sviker med Sofijah...

...Look at this!

Nä, omg! 

Går nt att ladda ner... -.-

Sorry, kanske visar då jag sjunger nån annan dag.

-.-

 

Av Little Cookie♥ - 20 mars 2013 11:00

Hejj, Skulle ha gjort ett inlägg för några dagar sen. Ett inlägg skulle jag göra hemma hos min kompis men, hann inte. Sorry! Men skit i det nue.   

Ja, vad ska man säga.

Man kan säga att du äger!!

Vet nt vem du är men ändå.

Vill ni se bilder kanske?

Okajj här mkr några.

       

Haha, där e jag!

Byeee

 

Av Little Cookie♥ - 16 mars 2013 18:16

Hejj, ska sova över hos min bff (y)

Skulle gått dit för 2 min sen.

Shit!

Mst skynda mig nu, har inte ens packat. Skriver mer då jag är där.

Herrå.

 

Av Little Cookie♥ - 15 mars 2013 18:56

Varje fredag (som jag hinner och kan(och vill)) så ska jag göra fredags-inlägg!

Betyder ungefär att jag skriver lite vad jag ska göra ikväll, och jag skriver om veckans moviestar och visar en bild på den moviestarn (hinner nt det idahh). Plus att jag visar veckans låt (möjligen fler än en) (msp-video). Och då jag hinner något lite äggstra (såhär när det är snart är påsk).


Ikväll ska jag nog... vad ska jag... jo jag ska se på TV och käka ostbågar, choklad, glass och nån sur godis.

Veckans låt(ar) kmr här!

Låt 2:

Låt 3 :3

Låt 4 ;**

Låt 5 c:

Låt... 6 hehe...

Sista låten... låt... 7...





Byeee♥




 

Min skylt där uppe♥  

Presentation


Hej!
Vi är 3 tjejer på 9 år och vi spelar msp!
Den här gubben LittleCookie dela vi tillsammans.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken level är du i på msp?
 0-1
 2-3
 4-5
 6-7
 8-9
 10-11
 12-13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 Jag spelar inte msp

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår :)


Ovido - Quiz & Flashcards